too many times


Tog mig till gymmet ändå. Blev crossen i 40 min ialla fall. Kände mig bättre efter en stund, och tror det håller i sig, men är sjukt torr i halsen, suger på en Bafucin just nu. Har precis druckit upp min proteindrink med Jordgubb och Piñacolada plus lite extra cocos, och en halv Avocado med Keso och nötter till.
Min första frukost vid 7 tiden fick åka i slasken för fy tusan så äckligt det blev. Hade legat och funderat ut den igår och trodde det skulle bli kanon - men icke. Så Keso med Kesella och Kanel, uppvärmd som en slags egen risgrynsgröt på spisen rekommenderas INTE!!

Ska försöka slappna av och kanske vila lite innan jag skall in i duschen, ut på stan och luncha med Felipe sen. Blir kanske ett styrkepass senare med, om jag inte blir dålig....
Jenny, fy tusan vad nära det är tills du är här, jag är så glad, älskar dig vännen! Hoppas på en riktig myskväll ikväll - J. Bye!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar älskling!!!!!

2009-01-28 @ 12:12:03
Postat av: Julia

Jag med my love, kommer bli bästa tripen på länge <3

2009-01-28 @ 12:15:06
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är många som säger att Björnbär är god, men den föll inte riktigt mig i smaken, kanske är jag alldeles för insnöad på Jordgubb haha :)

2009-01-28 @ 13:55:04
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Therese

Inge kul då man känner att man håller på att bli sjuk ;s. Hoppas du får vara frisk! :)

2009-01-29 @ 09:30:25
URL: http://thewsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0