what if you


Storhandling av dess like - fyra påsar blev det, och nästan bara Julia-saker. Men skönt att ha förrådet fullt ialla fall. Medan pappa letade parkering hemma, så envisades jag med att ta alla tok-tunga papperpåsar fullproppade med mat till lägenheten, ...och mina kära vänner - just då fick det bli hissen (skäms på mig). Inte ofta jag viker mig, har jag två påsar går det - men fyra tunga som 8 så var det faktiskt lite föööör heavy för Julia. Ni skulle sett mig kånkandes på påsarna, hade nog samma gångstil som de största bodybuilders ni kan tänka er, som går stelt och ser orörliga ut. Lite skoj såg de allt ut kan jag tro...

Bröstpasset gick bra, riktigt härlig - och lite cross efter det. Skönt att träna hyfsat tidigt idag så man är klar med det på kvällen. Tänkte göra en "Jenny" och köra ett tredje pass, men varken hann eller pallade...

Provade som sagt på den Gröna Ärtsoppan och valde att ta Lax i den, det blev hur gott som helst, så den kommer absolut att göras fler gånger. Ser ut som en "Shrek-röra" men smakade kalasbra, tog lite parmesan på toppen också såklart. Dock var jag för glupsk och hungrig så nu har jag en stor brännblåsa i gomen, suck.

Tyvärr blir det ändringar i planeringen - Stockholm på Lördag istället, så ska ta ett tidigt tåg, massa roligheter som väntar och trevligt sällskap. Lång tågresa så kanske får inhandla mig en bok - plugga lite träning och kost kanske.... : ) Later!




"den mumsiga "shrek-soppan"

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv ner receptet på soppan:D äter du ALDRIG bröd längre??

2009-01-15 @ 20:02:57
Postat av: Julia

Anonym:

jag kan inte ge ngt direkt recept eftersom jag slängde i lite på måfå - men utgick från receptet som finns på "Hälsofreak" på mina länkar, så kolla där. Bytte ut lite, la till lite men grunden är därifrån :).

Nej inte ofta... Längesen nu...

2009-01-15 @ 20:06:41
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej är de inte töntigt! innerst inne vill du ha bröd, du har själv sagt att det är som godis för dig! varför inte äta de då?!?!? om man tränar så sjukt myke som du

2009-01-15 @ 20:20:00
Postat av: Anonym

Anonym:

Men kära du...

Hur kan du för det första veta att det är det jag "innerst inne vill". Skulle jag så gärna vilja äta det så skulle jag också gör det.

Det var min stora last och en sak i att min mage krånglade med tanke på hur mycket bröd jag åt när jag väl åt det.

Så jag drog ned på det, och nu är jag inte sugen, så varför äta då???!!

2009-01-15 @ 20:23:18
Postat av: Jenny

Ärligt, måste bara kommentera anonym, Va i helvete tror du????? varför man inte äter bröd/godis/glass/chips jo för man tränar för fan för att få resultat inte för o gå +-0 IDIOT!

2009-01-15 @ 20:23:58
Postat av: Julia

Anonym:

Men kära du...

Hur kan du för det första veta att det är det jag "innerst inne vill". Skulle jag så gärna vilja äta det så skulle jag också gör det.

Det var min stora last och en sak i att min mage krånglade med tanke på hur mycket bröd jag åt när jag väl åt det.

Så jag drog ned på det, och nu är jag inte sugen, så varför äta då???!!

2009-01-15 @ 20:24:43
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: fannsi

hahahaha, jag älskar dina läsare. de kommenterar så jävla taskigt hela tiden om dina vanor hitochdit, hur mycket de irriterar sig på ditt leverne, ändå är dom inne och kikar stup i kvarten och kommenterar så fort du lagt upp ett nytt inlägg ? det luktar stalkeeeersss n wannabees...

2009-01-15 @ 21:23:15
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: fansibansi

haha mm... grejen är ju att det är ju säkert samma personer som kommenterar varje gång, men det är lätt att spåra IP-nr, om man nu skulle orka lägga energi på lättirriterade soffliggare!

2009-01-15 @ 21:43:46
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: olivia

vad ska du göra i sthlm för kul? :)

2009-01-15 @ 22:28:52
Postat av: Christel

Hej! Har suttit och ikappläst lite av din blogg för jag har inte hunnit med och läst på senare tid...(brukar ändå vara inne titt som tätt) och jag måste verkligen få säga det; bry dig inte om dessa lowlifes som sitter och kommenterar taskiga saker. De sitter säkerligen bara på sina missnöjda arslen hemma och slumpen avgör vem som får ut för deras bitterhet. Och stinker det avundsjuka lång väg.

Ta inte åt dig av "deras" olycka.



Fin bloggen har blivit förresten!

2009-01-15 @ 23:55:34
URL: http://suenosblanca.blogspot.com
Postat av: Michan

Ja, men man får ju också tänka långsiktigt. Förmodligen kommer du ju tjäna in dessa pengar genom att jobba också :-)

Så de är ju helt klart de i längden ! :-D

Jag minns inte vad det heter just nu, men de ligger bara 1 tunnelbanestation ifrån där jag bor (fridhemsplan) så de är ju också skönt haha :-D



Jädra bitterfitta(or) som skriver i din blogg...

Hoppas att du inte tar åt dig av vad de skriver, är lätt att man gör det.



Vad skall du göra här i stockholm ? :-D

2009-01-16 @ 07:12:20
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Julia

Olivia:

Ska träffa en vän och lite annat skoj.



Christel:

Hej! Kul att du läser. Kommer inte in på din blogg, så får svara här.

Kan lova att det inte rör mig i ryggen, tycker snarare det är lite småkul. Att man orkar reta upp sig på något/någon så mycket att man lägger ner tid att berätta sina åsikter, och dessutom som "anonym", illa...

Tack för orden :) Jag tack, är supernöjd med nya designen.

Kram J

2009-01-16 @ 09:54:06
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Christel

Jätteroligt att läsa om din tipS!



Nej, jag har satt lösenord!:)Hade lite problem med "anonyma" jag med... Men vill du gå in så får du jättegärna. Skicka ett mail till [email protected] så skickar jag ut länken till dig!:)



Ha en trevlig helg! Kram C

2009-01-16 @ 12:03:35
URL: http://suenosblanca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0