what if


Hemkommen från gymmet. Blev bara förbränning idag, men ett jäkla (ursäkta språket) bra pass, kändes skönt eftersom jag var så seg innan. Min mage svullnade dock upp som en ballong precis innan, undrar varför, om jag ätit något med mycket laktos kanske... är känslig för det. Men det går väl över snart. Ska ta en dusch och sen lägga mig i soffan, är ensam ikväll, pappa är ute på middag men några vänner, så skönt med lite space och ensamhet ibland, jag behöver verkligen det, och det var alldeles för längesen nu. Hämtade ut min jacka från Koola Anna (nelly.se) förut och den är kanonfin! Kommer bilder på den imorrn. Ska ta lite Kesella nu bara och lägga mig i soffan efter en behövlig dusch. Later!




Kommentarer
Postat av: thezz

Du är verkligen duktig på detta! :) Alltså jag äter ju frukost,lunch & middag + mellanmål ibland. Till mellanmål tar jag en frukt oftast, men det innehåller ju också mycket fruktsocker. Hur ser dina måltider ut? (Frukost,lunch,middag+mellanmål)? Efter träning så är det väl proteiner man ska äta för att träningen ska ge något? Men jag har kosttillskott kreatin och protein, men kan erkänna att jag är väldigt dålig på att andvända de. Tycker inte de är så gott direkt! Bir ofta så grinig på mig själv då jag tränar för att jag inte alltid orkar det jag vill orka. När du tränar kör du då överkropp en dag? Underkropp nästa? Och sen kondition? Eller hur kör du? =) Förlåt om jag verkade jobbig med många frågor nu, haha men jag hoppas att det är lungt. :D



Kram!

2009-01-08 @ 21:03:57
URL: http://thewsii.blogg.se/
Postat av: lissA

vad fin bild, är det du?

2009-01-10 @ 22:56:07
URL: http://chayse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0