where is my mind


Trött som tusan är jag just nu, men en stund till ska man väl kunna vara vaken. Får se om jag ska titta på filmen som börjar 21.00 - Mothman, verkar dock lite läskig och min bodyguard är ju inte hemma och kan skydda mig från spöken när jag ska sova, så jag får se ....
Varit en lugn dag idag, promenad på morgonen, mat och chill och sen gymmet - körde rygg och förbränning på cross och bandet. Var riktigt tungt idag, men det berodde nog på min dåliga sömn, självförvållat med andra ord. Men nya tag inatt och inför morgondagen. Är sådär skönt trött i kroppen nu efteråt iallafall, det gillar vi. Har pinsamt nog inte kommit in i duschen än, var så hungrig när jag kom hem och sen fastnade jag framför Miami Ink - såklart. Fick ett mysigt samtal dessutom - happy to hear your voice.
Imorgon ska jag iväg och fixa naglarna på dagen och sen får vi se vad det blir förutom träning. Går till gymmet tidigt imorgon bitti för lite förbränning, ska försöka komma upp runt 7-8 åtminstone, hoppas inte det är för skönt i sängen bara.. Vaknar väl till på väg till gymmet om inte annat - svenska kylan is killing my ass.....

Måste verkligen tipsa om att göra en "träningsdagbok". Har, som jag berättat om tidigare, börjat med det - och jag tycker verkligen att det är kanonbra! Man bli peppad att förbättra sig och har koll på vad man gör mer exakt under dagen, och kan se tillbaka på dagarna som gått. Testa - för mig fungerar det kanon! Ha en mysig söndagskväll, Ciao.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

koppen e ju grym...

mmm mmmm mmm

haha

2009-01-05 @ 12:22:07
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

moget o visa sina string!!!!!!

2009-01-05 @ 15:00:02
Postat av: Julia

Anonym: Måste man vara mogen ;)?

... ja e inte så gammal ...

2009-01-05 @ 15:30:48
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

men alvarligt? ta en kort på din nakna rumpa o lägg upp då!!snacka om brist på självförtroende o måste visa upp sig för att få bekräftelse!

2009-01-05 @ 16:40:43
Postat av: Julia

Anonym:

Jag kanske gillar min rumpa ;D

Hahah - någon har däremot brist på saker att göra och måste ge otrevliga kommentarer, men glädjer det dig såå :) keep goin´!

2009-01-05 @ 19:56:09
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0