highlander


Sådär, då är jag hemma igen, och skall försöka sammanfatta min underbart roliga helg.
I Fredags förmiddag satte jag mig i en minibuss med ett gäng tokhärliga tjejer, våran chef och mamma ; ), samt vår Dj - och målet var Oskarshamn. Vi stannade till i Jönköping och hade en trevlig lunch tillsammans plus att vi hämtade upp sista tjejen som skulle med, jag åt en jättegod Räksallad och blev mätt för en hel familj. I Oskarshamn skulle vi tjejer gå visning på klubben La Scala och vår visning är Victoria´s secret fashionshow.

Väl framme i Oskarshamn efter en mycket rolig bilfärd blev vi avsläppta på en Salong där vi skulle få hår och smink fixat. Hollywood lockar/Beach-svall - whatever you want to call it; blev underbart vackert, tack tjejerna på Salong TipTopp samt MakeUpartisten, som var så duktiga och trevliga.
Lite stress men tillslut fick vi klart vår övningsgång innan lite mingel. Jag drack tre Sugarfree Red Bull nästan efter varandra, pigg som en lärka blev jag kan jag lova, MEN en aning kissnödig i efterhand också.

Visningen gick kalasbra, det var hur kul som helst och jag är nöjd. Älskar mina outfits och låtarna sitter fortfarande i huvudet, samt lite av adrenalinet också tror jag, såkuuuul. Min röst är dock inte som den skall, igår var den lite snyggt hes, men idag hörs den knappt och ger upp när den själv vill, varenda jag pratar med tror att jag varit ute och festat - konstigt när man var den enda som inte drack alkohol liksom... Men låter som en gammal alkis-tant i och för sig. Kan sammanfatta Fredagskvällen som alldeles tokigt underbart bra och så kul har jag inte haft på riktigt länge. Ser fram emot nästa visning som kommer vara 26-27e juni i Kristianstad och Karlskrona, så nu är jag med på turnén och Victoria´s secret-showen.

Har svårt för att somna i bilar, så sov gjorde jag inte på vägen hem till Göteborg, var därför en aning övertrött. Satt och tjatade näst intill hela tiden, stackars alla i bilen.
Vi kom hem ungefär 07.30, och då åt jag en stadig frukost, chillade lite, bytte kläder och begav mig iväg igen; mot Alingsås och Alströmertrofén med S i lilla Smarten. Övertrött och hes som jag var så fortsatte jag att tjata på, stackars S : ). Vi hade en kanontrevlig dag och jag träffade massa trevliga människor, - träningsmänniskor då såklart. Var många duktiga på scenen med och jättekul att se, ger en alltid lite extra inspiration. Sammanfattning av dagen; helt kanon; kunde inte bli bättre och tack för trevligt sällskap S!
Jag och pappa stack och köpte mitt efterlängtade naturgodis m.m. Tog ett tag innan jag fick ner allt, men gott var det, och på tok för mätt och illamående blev jag efteråt, så jag tog mig en tupplur, vaknade en stund och sen la jag mig för att sova igen. När man hade varit uppe 1 1/2 dygn var man inte så tuff, och rätt så trött faktiskt.

Idag har vi kollat möbler, shoppat lite och handlat mat m.m. Jag har ätit supergod Sushi och ett stoooooort lass med Youghurtglass. Funderar på att ta sista cheatmealet för dagen i form av en påse naturgodis. Får ta mig en promenad och köpa lite kanske, men inte bestämt mig än....
Blev en snabb update av helgen, finns tyvärr inte mycket bilder från visningen då de missat att fixa fram fotograf men slänger upp det som finns nu så kanske det kommer mer i efterhand senare, förhoppningsvis. Ha en mysig kväll! Ciao.

















...mer mingelbilder kommer i alla fall komma upp...

Kommentarer
Postat av: maddo

beauty :)

2009-06-14 @ 22:42:32
URL: http://maddooos.blogg.se/
Postat av: michan

Ooohmy, VS modell ! Fyfan vad härligt, hur lyckades du få de ? :-D

Kul att få se dig IRL ! :-)





Kram kram !

2009-06-15 @ 08:14:34
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Jenny

SLYNA!!!! fan va snygg du e!!!;)

2009-06-15 @ 09:00:04
Postat av: Kamilla

Faan vilken schysst kalufs de fick till på dig. Blev genast sugen på att spara ut håret! :)

2009-06-15 @ 09:42:32
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin du är tjejen :) lycka till i framtiden med modellandet, det passar dig!

2009-06-15 @ 09:49:17
Postat av: Julia

Jenny:

Du är snygg, Biiiatch ;)



Anonym:

Tack så hemskt mycket! :)

2009-06-15 @ 10:16:32
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: fannsi

så tjusig du är i håret :)

2009-06-15 @ 10:52:09
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: dani

jag kan inte sluta.

jag blir helt lycklig innombords när jag ser någon bild på dig.

tack för de.



kram

2009-06-15 @ 11:46:03
URL: http://sleepingrabbits.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad är det för speciellt med yoghurtglass?

2009-06-15 @ 14:18:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Jonas Lundberg

Det var ju dig jag såg på Alströmertrofén!

Postat av: Jonas Lundberg

Jag är väldigt dålig på att känna igen folk eller vissa känner man igen. Satt ju mest och dömde, men i någon pause var jag nere och hämtade kaffe och då såg jag dig ifrån 1,5 meters håll, tyckte jag kände igen dig eller nått... Har nog varit i din blogg någon gång tidigare. Du såg mig också, men om du minns det är en annan fråga. I vilket fall som helst...ha det bra och träna på!

Postat av: Jonas Lundberg

Det stämmer, vågade inte lämna den på min plats.

Tog ju lite foto med den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0