if you don´t


Två pass avklade innan klockan slagit 16 - det är nice! Morgonkondition likt en duracellkanin och ett Benpass a lá betty Spagetti - hääärligt. Sen skulle jag ju iväg och fika med min kära vän, men var helt slut så det blir flyttat, förhoppningsvis till imorgon.
Sov väldigt kasst i natt, så var nog mycket därför, trots att man låg och drog sig länge imorse så slår det tillbaka senare på dagen, synd man inte kan ta såna där välbehövliga powernaps som de flrsta gottar sig med, ingen ro i kroppen för sånt - tyvärr...

Har självklart kollat "Halv 8 hos mig", som jag älskar - och idag var dom hos Kostrådgivaren/-experten, som jag förvörigt verkligen känner igen så otroligt mycket. Vet inte om det är från TV eller "in real", men något är det ialla fall - himla härlig tjej förövrigt, med en otrolig utstrålning.



Grey´s anatomy idag också, säsongsavslutning om jag inte hörde fel. Blödig blev man efteråt vill jag lova. Är som jag tidigare skrivit, inte den som fäller tårar för lite romantik. sorgligheter osv i filmsammanhang, men just idag blev jag lite glansig i ögat måste jag erkänna.

Sammanfattningsvis för er som inte såg programmet kan jag säga att man tog sig en extra tankeställare; att verkligen vara rädd om de man har runt omkring sig, uppskatta sina nära och kära; för man vet aldrig vad som kan hända.
Ta vara på varje dag, varje minut och sekund med de du älskar och tänk på att visa uppskattning och kärlek.
Det är saker man egentligen borde ha med sig hela tiden, men i såna här sammanhang - bara genom ett ynkligt litet avsnitt av Grey´s anatomy, (men med ett mycket starkt budskap), eller när saker händer en på riktigt, det är inte förens då man verkligen börjar tänka.
Det är samtidigt väldigt svårt att tänka på detta sätt var dag. Tror faktiskt inte det är många som gör det, - som inte varit med om något som gjort att de verkligen börjat tänka och ta vara på varje sekund av livet.
Men man borde verkligen ta en extra tankeställare och börja uppskatta mer i livet, inte klaga på pinsamma små-problem man har, kan verkligen erkänna att jag är väldigt dålig på detta. Ska försöka börja tänka lite annorlunda och uppskatta mer saker i livet, man vet aldrig vad som händer....


Denna text kan bli hur lång, och hur djup som helst men jag sätter en punkt nu. Tänk på att ta hand om er själva och era nära!




tog föresten följe med den här lilla krabaten en bit påväg till gymmet förut


Dags att krypa ner, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tränar på bra.. what .. sässongsavslutning ? tänk att man missa det.. Hoppas allt e bra med dig !

2009-06-11 @ 08:18:44
URL: http://www.metrobloggen.se/rebeccaes
Postat av: Josefin

Sv: Tack för ditt tips med banan och kakao, det låter riktigt gott och måste testas någon dag =)

2009-06-11 @ 10:42:37
URL: http://ettgottliv.blogg.se/
Postat av: Zebaztian

Kunde inte sagt det bättre själv=)

2009-06-11 @ 11:30:52
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesslifestyle
Postat av: helena

söt liten sak som du blev förföljd av, mycket bra blogg föresten :)

2009-06-11 @ 12:01:08
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com
Postat av: maddo

bra text gumsan.

2009-06-11 @ 22:27:06
URL: http://maddooos.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vilken liten söt, trevligt sällskap ! Hihi

2009-06-13 @ 08:57:59
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0