just one kiss


Ett tokigt bra benpass - var tvungen att gå på bandet en stund efteråt för att få runt cirkulationen i benen; känns skönt när man väl pinat sig igenom en kortpormenad just för att inte benen skall stelna ihop totalt : ). Utfallsgång is the shit !! Kommer kännas braaaaa skönt imorgon - ajjajj; hatkärlek som sagt... Mer Hamstrings och Gluteus.max idag dessutom, underbart.

Ätit en god egenkomponerad Caesarsallad utan Kyckling såklart och istället massa grillad Halloumi; mums så gott det var. Ska snart kolla Halv 8 hos mig, och sen borde jag nog ta tag i packningen; men vart skall man börja tro... Hatar att packa. Pappa är på väg till Heestrand (sommarstugan) och hämta upp Elias som skall komma hit och fira Midsommar tillsammans med kära far, och jag får dessutom umgås lite med honom när jag kommer hem Lördag, då har vi bestämt myskväll.

Det skall bli sååå kul imorrn, längtar massor, lite komiskt att halva Kga skall dit bara men kul att träffa massa trevligt folk man aldrig annars träffar. Grymt synd att inte min babe Jenny ska dit bara; ledsen i ögat - toksaknar dig hjärtat!
Ha en trevlig Midsommar allihopa! Bye.




Kommentarer
Postat av: Sashli

Hej gumman!



Åh gott med Ceasarsallad, men varför äter du inte kyckling? Är du vegeterian eller? :)



Ha det så mysigt nu med din pappa och trevlig Midsommar på dig med vännen!



Stor kram :)

2009-06-18 @ 21:53:55
URL: http://www.sashli.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Julia!

Tack för en fin och inspirerande blogg. Jag var som du för ett år sedan gällande träning och kost och hade perfekt kropp om man får säga så. Men den dagen jag fick fulltidstjänst i köpenhamn (bor i malmö)samt flyttade hemifrån har jag inte haft en ledig stund över till träningen och kosten blev mer o mer till snabb och onyttig energi. Men nu när jag klickat mig igenom din blogg har jag faktiskt insett hur mycket bättre jag mådde för ett år sedan.. både mentalt och fysiskt. Så vill mest tacka dig för att du fick mig att inse hur viktigt det är att vårda sin kropp.

2009-06-19 @ 11:07:43
Postat av: Linda Byström

Hoppas du haft en toppenhelg sötnos, jättefin mage btw kör hårt på gymmet! Kram

Postat av: Zarah

*om du fick chansen att tjäna pengar på din blogg, skulle du vilja det isåfall? Svara gärna på frågan i in blogg, ha det bra! :)*



http://zlundin.blogg.se

2009-06-20 @ 20:11:22
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Julia

Anna:

Den kommentaren satt där den skulle - värmde riktigt: tack tjejen!

Hoppas du får tid att ta tag i det du vill ta tag i framöver då, och kör hårt!

Kramar

2009-06-21 @ 19:26:19
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0