now I can fly


Är på bättringsvägen - tack och lov. Har inte suttit inne och ugglat i tre dagar 24/7 men känns nästan så när man är så rastlös och kroppen inte riktigt hänger med som man vill. Har därför haft paus från träningen tills idag, och kändes bra imorse på morgonkardion förutom att näsan rinner som en vattenkran, men tar man det lugnt är det inga problem.... Fräsch är dock inte mitt förnamn just nu.

Har shoppat lite i helgen och även kollat möbler och inredning till nya lyan (som vi väntar på svar om bytet), men verkar som att det verkligen inte skulle kunna vara något som skulle kunna gå fel, så förhoppningsvis blir det snart ny lya - sååå underbart, jag älskar den verkligen. 
Det är superkul att kolla inredning osv också, pappa och jag har samma smak på mycket faktiskt, soffan är vi överens om vad vi vill ha ialla fall, och det bästa av allt nästan är att jag får välja några Josef Frank panellängder - som jag alltid velat ha, älskar verkligen de olika mönstren, så vi får se vad det blir när det är dags; för de som är nyfikna;  www.svenskttenn.se.

Annars händer inte särskilt mycket, är ganska grått men växlande här i Götet idag, ska duscha, kanske sola, träffa C och så får vi se om det kanske blir ett pass ikväll, av någon form - men det blir det nog. Testade föresten GB´s Youghurtglass med smak Gräddkola, som jag länge letat efter, - den var supergod! Men nu är det back to business och inte massa naturgodis och glass, jag är en olydig flicka... Nåväl, inte förens om en vecka åtminstone : ) 
Dags att fixa tvätten och sig själv kanske, - Ha en trevlig dag allihopa, Ciao.




tappat min telefon så det är en spricka preciiiis vid kameran - typiskt.
...såhär ledsen är julia när hon är sjuker ialla fall...


Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Hur började ditt intresse för kost, träning och hälsa? :D

2009-06-08 @ 16:33:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen!

2009-06-08 @ 20:07:38
Postat av: Jenna

Tack :) Jag hoppas verkligen jag grejar den på tre dagars plugg! Har du några heta tips till mig?

Jag hörde att jag verkligen ska lära mig varenda muskel ordentligt!

2009-06-09 @ 10:39:38
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Här är en till som nog har tappat sin mobil ett ex antal gånger för mycket... Den fungerar lixom när den vill själv nu... :S

2009-06-10 @ 00:52:35
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja men åhh vad frustrerande det är att vara sjuk det kryyper i kroppen! Styr upp vädret i götet lite nu, vi åker neröver om 1,5 v!

2009-06-10 @ 21:58:55
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0