supreme


Life is good...!
Åker till Tylösand på Fredag och firar Midsommar med ett skojigt gäng, så blir tyvärr inget jobb för Salming på Torsdag i Halmstad som planerat, hinner inte.
Ska snart ner till MMSPORTS och beställa lite kläder som inte blivit av, en dusch först kanske; kan vara skönt efter ett svettigt morgonpass : ). Annars får vi se vad dagen har att erbjuda, kanske lite planer för kvällen, men inte säkert än. Kostupplägget skall göras klart ialla fall. Lunch idag är redan inplanerat; vattenmelon/fetost-sallad; yummiie! Ett axelpass är också på dagens planering... Have a nice day, Ciao!





Kommentarer
Postat av: Pernilla Pramberg

Jag vill ju med! Men får se hur ja ska göra me Hugo. Hittar ja ingen som kan ta hand om honom så kan ja ju ej följa med..=/

2009-06-16 @ 12:56:15
URL: http://www.metrobloggen.se/pernillapramberg
Postat av: Molly

vad härligt med midsommar i tylösand :) det är så vackert där :) hoppas att du får en solig midsommar :) det skulle visst vara solchanser vid kusten :)



ha det fint tjejen! kramkram

2009-06-16 @ 14:59:11
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Jenna

Oh jisses vilken mage! :)



I helhet kändes det ganska bra. Dock kände jag mig långt ifrån så förberedd som jag hade velat vara, och självklart kom det massvis med frågor om funktion, ursprung och fästen som jag inte hade hunnit pränta in ;) När jag kikade böckerna i efterhand gick den delen dock inte helt katastrofalt ändå. Jag har ingen aning om jag har klarat den eller inte. Det känns ju även som att det fanns en del "kuggfrågor" som man kan ha missat. Och hellre hoppas jag inte på för mycket, och får en glad överraskning än tvärtom!

2009-06-16 @ 15:23:11
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0