SVAR på FRÅGESTUND



Elin
Hejsan! Tycket din blogg är jättebra och inspirerande! Läser den var dag :) Men jo, jag har en fråga, Har du något mål med din träning eller kropp? Eller tränar du bara för att de är kul, typ? :) Mvh Elin
Svar:
Hej Elin! Kul att du tycker om min blogg, OCH att du blir inspirerad värmer, tack!
Jag har inget speciellt mål med min träning mer än att känna sig i hyfsad form, tycker väldigt mycket om att träna så svaret är JA - för att det är så himla kul.


Anonym
Kommer du från en rik familj?
Svar:
Nej, det vill jag nog inte påstå.


Anonym
Har du något jobb?
Svar:
Just nu har jag inget fast jobb ialla fall, - men lite småjobb plus att jag söker PT jobb här i Göteborg.


Rebecca♥
1. Favoritchoklad?
2. Äter du godis och hur ofta?
3. Intressen?
4. Var bor du?
5. Ålder?
Svar:
1. Har nog ingen favoritchoklad tror jag.
2. Jag är inte så förtjust i vanligt godis, naturgodis är det jag gillar.
3. Träning och Kost ligger mig varmt om hjärtat som ni kanske vet, annars tycker jag endel psykologi, påverkan av människor och dess beteenda osv är väldigt intressant, mina underbara hundar, kampsport ligger som ett intresse nu för tiden också. Finns mycket saker jag tycker om, vet inte riktigt vad man skall klassa som intresse och inte, men några svar blev det åtminstone.
4. Göteborg.
5. Jag är 19, men fyller 20 i år.


Sara
Har du någon pojkvän? Om inte, vill du ha en i sådannafall? Grym blogg förövrigt!
Svar: 
Tack så mycket! Nej, jag har ingen pojkvän, och trivs bra så.


karina
Har du testat analsex?
Svar:
En väldigt underlig fråga som du heller inte får något svar på.


dani
När får du tid till en kaffe med mig =) ?
Svar:
I´m a busy women : ).


Cornelia ♥
Har nyss börjat läsa din blogg :)
Vad tränar du och hur ofta?
Kram!
 
Svar:
Hej! Vad kul, enjoy your reading. Jag tränar styrka och kondition. Kondtion på morgonen och styrka på kvällen. 
Tränar oftast varje dag samt vilodagar.


Robin  
Jag har 2 intressanta frågor till dig ;)
1. Vad har du för planer/mål med din träning? Kortsiktiga och långsiktiga?
2. Några tävlingsplaner i framtiden? :)
 
Svar:
1. Se svar ovan.
2. Inga tävlingsplaner för min del, trivs bra i publiken : ).

Kommentarer
Postat av: dani

i get that =)

2009-06-06 @ 10:06:34
URL: http://sleepingrabbits.blogg.se/
Postat av: Pernilla Pramberg

Hallå gömma! kampsport! de e ju as kul! =))

2009-06-06 @ 23:31:40
URL: http://www.metrobloggen.se/pernillapramberg
Postat av: Ideal idiot

Hallå där :)

jag har en fundering.. hur ser du på kolhydrater? att döma av dina tallrikar verkar du utesluta dem rätt mycket, hur kommer det sig?

Är bara allmänt nyfiken eftersom jag uteslutit dessa i ca 1½ år men just börjat äta de igen..

2009-06-07 @ 08:03:26
URL: http://idealidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0