catch


Vilken njutning - jag mår så bra idag! Verkar inte som att "sjukdomen" bröt ut, tack och lov (peppar, peppar...).
Började dagen med att ta en promenad till Sportlife "City" som jag trodde var öppet eftersom jag kollat på hemsidan innan, - men icke. Så fick ta en lite längre promenad till nya Ullevi istället som öppnar kl 05 varje dag - kanoners!

Passade ju bra eftersom jag inte kollat det ännu sen det öppnade. Riktigt fräscht och tokgo'a band dessutom, så idag för ovanlighetens skull blev det konditionsträning på endast bandet; som jag alltid körde förr, var superhärligt, trots att det var fint väder ute; men ville ju köra ett sista morgonpass nu innan resan såklart. 
Fick dit J också, så trevligt sällskap förgyllde även morgonen, efter lite stretch drog vi oss hemåt, jag var galet hungrig och hade planerat göra mina "bröd/grova scones" och så fick det bli, med Kesella och lite grönt på - MUMS!

Så nu sitter jag här väldigt nöjd, och funderar på vad som händer denna dag, sista dagen i Sverige på en vecka ; ). Men blir nog mest chill, packa och ha de gött bara. Ett axel/magpass är tänkt mot kvällen också. Våldgästar nog J´s balkong, den är väldigt varm och skön.... Ojj, vad mätt jag blev förövrigt, yummieee.... Bye! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

körde också axlar och mage idag, det är niiiice hehe trevlig dag stumpan!

2009-05-01 @ 14:08:01
Postat av: Emma

från mig kanske skulle tilläggas =)

2009-05-01 @ 14:08:52
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Molly

hej på dig!

hoppas att du har haft en bra dag! :) min dag har varit bra :)

visst är det gott med halloumi?! i love it! :) ha det fint och visst är det väl så att du åker i morgon?! :) ta hand om dig! kramar

2009-05-01 @ 19:26:56
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Cornelia ♥

Mmm vad goda sconesen ser ut! :D

2009-05-01 @ 19:59:55
URL: http://annacornelia.se
Postat av: lisa

Kan du inte lägga ut receptet på dina grova scones? =)

2009-05-10 @ 15:35:01
URL: http://lisaturdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0