how deep




bild från gårdagens kvällsmöte - papper, papper, papper...




Just nu är allt toppen! Mer om det när jag vet mer. Mitt lilla fikamöte på dagen gick alldeles utmärkt, så den 12e juni åker jag till Oskarshamn på mycket roligt jobb, - ska bli så kul.
Körde ett tidigt benpass innan mötet igår, som gick kalas, känns VERKLIGEN idag och Betty Spagetti är jag i benen vill jag lova, that´s how we like it.
Följde med J till Exhale igår och gjorde Kalipermätning (fettmätning) dessutom, kanon; eftersom jag senast gjorde det på utbildningen. Så blir spännande att se resultaten. Fick lite nya ideér om framtida jobba också, that´s great!

Var riktigt segt på bandet imorse, men jag tog mig igenom det - inte kan man sluta när man börjat inte.. Färska Jordgubbar väntade ju hemma så dom fick mig att spurta på lite extra i slutet.
Nu ska jag städa ordning lite, duscha och sen ut på stan en sväng; lägga sig i Vasaparken med nya BODY kanske... Blir en promenad till Almedal senare ialla fall, tvinga benen att inte stelna ihop totalt... By the way; Life is good.... Bye!



Färska Jordgubbar, Björnbär och en FET klick Kesella med lite Keso i - MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kan man göra en sådan kalipermätning någonstans? :)

2009-05-29 @ 10:56:58
Postat av: Lisa

Kan kesella/keso ersätta yoghurt? Är det ungefär samma sak?:O

2009-05-29 @ 11:51:16
Postat av: Ebba

Åååh, ge mig :D Mumsigt!! Hoppas att du får en fin helg!

2009-05-29 @ 13:11:50
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Julia

Anonym:

Det kan du göra på de flesta gym, bara att fråga. Eller om någon har en "riktig" Kalipermätare och KAN använda den plus räkna ut och få fram resultaten. Så kolla på ditt gym till att börja med! :)



Lisa:

Samma sak är det ju inte, Keso är ju en slags "ost" Men klart man kan ersätta det. Kesella är en Mejeriprodukt och i mitt fall "LättKesellan" är även låg i kcal och fetthalt samt en viss mängd protein.

Men klart du kan ersätta det med youghurt, du kan ju alltid variera dig, så man inte tröttnar :) Jag själv äter hellre detta istället för youghurt oftast. Om jag inte köper någon naturell youghurt, som du även kan blanda med Keson om man så vill. Bara att exprimentera ;) Ät det du gillar, - jag älskar Kesella/Keso.

2009-05-29 @ 23:07:16
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0