in the light


Dagen hittils har spenderats i soffan framför "The Women" som jag inte ens såg färdigt, skall göra det senare eller imorrn, men tyckte inte det var någon höjdare faktiskt. Har precis tagit lite mellis i form av pdrink och tvingat med mig min kära bror på promenad till Almedal där jag skall köpa lunch; hmm... vad kan det vara? En naturgodispåse kanske - jappjapp! Men som sagt; strikt och rutin from Måndag igen, återgå till vanlig kost och bra vanor. Ikväll skall jag agera frisör på brorsan också, blir ljusa slingor är det tänkt.. Ha en mysig Fredag allihopa, känns dock som lördag idag tycker jag! Bye.



Kommentarer
Postat av: Molly

hej julia!

hoppas att allt är bra med dig denna fredag?! här är det finfint.

det låter som att du har en bra och trevlig helg att se fram emot :) jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag hoppas på ett besök på IKEA :)

du får ha det så bra. kramkram

2009-05-22 @ 14:55:37
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: stina

varför ha det så strikt om du gillar naturgodis, varför inte äta det då? och så mycket som du tränar kan man väl unna sig naturgodis ofta? =)

2009-05-23 @ 08:14:41
Postat av: Ebba

Har också sett the women, blev besviken. Inte bra alls ju! Skådisarna var itne heller bra.. Hoppas att du får en fin helg =)

2009-05-23 @ 10:02:36
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Julia

haha jasså, du får lägga upp dom på bloggen så jag får se vilka det är :)

2009-05-23 @ 21:06:21
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0