it ends tonight


Efter min "effektiva" förmiddag och lunch samt en bit in på eftermiddagen blev det inte mycket mer gjort. Bakade proteinmuffins till pappas hemkomst - blev många olika varianter så det är bara för han att hugga in nu; Chocolate/peanutbutter, Vanilla/Strawberry, Chocolate/Cinnamon, Vanilla/Valnut, Chocolate/Cocos.... och sen gick vi ner och handlade lite, skulle hyra film men hittade ingen som föll oss i smaken, så vi skippade det istället och väntar tills brorsan är här. Hem följde visst en Naturgodispåse med och den fick bli middag (shame on me), gott gott; men jag börjar ju bli lite halvfanatisk i mina naturgodispåsar alltså, tar gärna en påse istället för mat, då matlusten inte är på topp som sagt, men kanske dags att ta tag i sig själv nu och lägga av med detta, ... är ju så gott dock. Karraktären finns där, bara viljan och lusten som måste strypas åt en aning.

Kollat lite TV och bara varit lat, blev ingen kvällsträning idag - var inte sugen alls, men nya tag imorrn som man kan skylla på. Promenad till Ullevi för morgonpass är det tänkt och sedan ett lunchpass med ben på City innan brorsan kommer, lika bra att köra på dagen då man kan få de saker man vill ha (oftast), så de inte är upptagna; kan göra mig galen mitt i ett intensivt pass att få vänta eller ta något annat/någon annan övning som man egentligen inte tänkt - bara att gilla läget i och för sig; vilket jag då gör, men ändå.... Vi får se hur det går, jag skall allt tagga till tusen innan så BRA ska det ta mig tusan gå, jaaaa; det skall gå så jävla bra!! Lite UFC nu innan dejt med John Blund.
Sweet Dreams "cupcakes".





Kommentarer
Postat av: lisa

Fy vad gott med muffins!

2009-05-21 @ 00:23:10
URL: http://lisaturdell.blogg.se/
Postat av: Molly

hej julia!

hoppa satt du har haft en bra dag :) skiner solen i götet eller är det grått? hoppas på sol :) här ha det varit sol och dimma men uppehåll :)

du får ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll :) några planer? take care! kram

2009-05-21 @ 16:29:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Ebba

Åh, kan du inte lägga ut recept på muffins? =)

2009-05-21 @ 16:47:17
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0