laid me down


Då var sista naturgodispåsen på ett tag framöver förbrukad - gott och alldeles för mycket. Tog en springtur till Almedal, handlade det och sprang även hem, såg nog en aning wierd ut med en stor påse naturgodis i handen och full fart framåt, men man får kämpa lite för det goda här i livet, - inte sant...? : )

Back to business frånochmed imorgon, taggad på vanliga rutiner, inte massa skit som senaste tiden, skall bli skönt. Och fyy vilken hemsk hud man får av all skit, brukar inte ha sådana problem annars faktiskt men.... 
Just nu känner jag mig som en stor boll måste jag säga, trots att påsen åts vid fyra-tiden... Får se om man får i sig något mer denna dag, ballong-mage! En springtur är dessutom lockande, lite smått rastlös, men ändå så seg i kroppen samtidigt; plus att endel av träningsvärken i benen (som gjorde mig halvt handdikappad igår och dagen innan det) sitter kvar. Får väl kanske hålla mig tills imorgon bitti ändå; - Filmdax snart ialla fall, skall bli mys. Bye!




Bye bye cheatmeal

Kommentarer
Postat av: Anna

Ack så gott med naturgodis :)!

2009-05-25 @ 08:59:03
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Angelica

hur långt sprang du egentligen?

och undrar hur mycket naturgodis du äter då det kompenserar en middag?

ha en bra dag :) kram

2009-05-26 @ 14:39:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0