livin´ it up


Måste älta detta igen, - men är så glad och nöjd över mina onda men sköna träningsvärk i biceps framförallt men också rygg. Skall verkligen börja köra triset för biceps nu ett tag framöver, - it was great!

Har varit riktigt seg och frusen hela dagen idag, men tog en varm dusch och laddade för dagens pass efter lunchen; men självklart började regnet ösa ner när jag precis skulle gå ut, knatade ändå iväg; man har väl gummistövlar och paraply.... Mitt efterlängtade regn kom ialla fall minsann, kanske inte så lägligt dock.....

Var där i hyfsad tid för att slippa "allt folk" då jag körde på City idag. Blev ett axelpass som hette duga, körde lite nya övningar och knappt någon vila mellan dom, tufft men riktigt skönt. Brukar inte ha mycket vila när jag kör axlar utan försöker köra så intensivt som möjligt och knappt vila emellan seten eller övningarna så man verkligen kör slut, och slut var jag verkligen efteråt, helt tung i kroppen - så det ska vara! Blev lite triceps också, och avslutade det hela med en lugn promenad på bandet med min kära vän F, som också var på gymmet samtidigt; hade endel att catcha upp då vi inte setts på ett tag.

Skulle gått på lägenhetsvisning nu vid halv nio men är så sjukt trött, så pappa skulle ta kort och visa mig efteråt istället - en takvåning, och öppen spis; uuuunderbart; hoppas, hoppas, hoppas - håller tummarna stenhårt...!

Får nog bli vila från styrkan imorgon, har träningsvärk i hela överkroppen nästan... En dag med endast kondtionsträning är inte fel det heller, och skall ladda inför torsdag då det är ben på schemat - love. Snart är det dax att inta soffläge; Desperate H på TV ju. Ha en mysig kväll u all,
.....ojj ojj, nu får vi besök här.....  Ciao.   




Kommentarer
Postat av: Pernilla Pramberg

Länkade dig på min sida =) Jihooo

2009-05-26 @ 22:47:09
URL: http://www.metrobloggen.se/pernillapramberg
Postat av: Natta

Taaack stumpan =)

2009-05-26 @ 23:17:23
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Anonym

triset för biceps? vad innebär de? :)

2009-05-27 @ 08:52:35
Postat av: Julia

Anonym:

Det är tre olika övningar för samma muskelgruppen som utförs utan vila mellan seten. Effektiv och bra träning! :)

2009-05-27 @ 10:32:12
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0