lucky thing


Picknicken igår blev det inte mycket av då det började dugga när jag skulle ut och möta min snygging, typiskt! Men mysigt hade vi ialla fall, tog en fika i stan efter att jag ätit upp min matlåda på en bänk vid Kungsport : ). Tack för en supermysig dag sweetheart, skall inte dröja tills vi ses igen.... Blev ett axel/-samt lite tricepspass på kvällen innan jag blev bästis med soffan, gick väl helt okej, men inte mer än så... Gick bättre att chilla i soffan framför TVn ;D.

Idag har städat som en tok (vet en som kommer bli glad när han kommer hem), efter en skön sovmorgon och morgonpass på City. Blev så glad att jag kunde ligga kvar och tillochmed somna om för en gång skull i morse, vaknade titt som tätt men somnade ändå om, PLUS att jag inte vaknade en enda gång unger hela natten - och det hör verkligen inte till vanligheten, vaknar alltid minst 1-2 gånger VARJE natt. Det är verkligen jättejobbigt, sover inte alls djupt heller, och vaknar tidigt. Men som sagt, underbart att känna sig utvilad imorse för en gång skull, vaknade bara vid 06, men somnade sedan om igen. Yippie! Kände mig dessutom som en duracell-kanin på bandet, blev sent morgonpass och då även en sen frukost - men så kan det bli ibland.

Just nu har jag verkligen tappat motivationsglädjen till styrketräningen, aldrig varit med om det förut, känns lite halvskumt. Men har ingen lust, motivation till att ta i liksom. Inte ens benpass lockar... Och när jag väl kör så går det sådär, plus att det inte är så kul som det brukar vara. Men antar att det går upp och ner även i detta, bara att ta nya tag när motvationen kommer tillbaka, men tråkigt att inte känna sig sådär taggad och glad inför, under och efter ett pass.
Kör på som vanligt med konditonsträningen och lite halvdanna styrkepass nu så kommer nog glädjen tillbaka snart, för det är ju HUR kul som helst, det tycker jag; bara just nu det känns sådär.
Har faktiskt planerat in ett benpass imorgon, får se om det blir av och i så fall hur det går, men ger man sig tusan på att det skall gå bra så gör det ju det. Mycket sitter i hjärnan. Så nu jäklar....!!!

Imorgon kommer ialla fall min älskade lillebror hit. Vi ska mysa Fredag om det är dåligt väder, hyra film, kanske käka lite Sushi och gotta oss. Annars är kanske minigolf något som står på schemat inför helgen, it´s fun! Kanske lite shopping också. Have a nice day u all, funderar på om det blir ett pass till idag eller ej, Bye!



vill tillbaka


 Slipknot - Psychosocial
Bästa träningslåten just nu.


Kommentarer
Postat av: Erica

Hejsan! Jag tänkte bara höra om du fortfarande har kvar DBrand jeansen du skulle sälja för ett tag sen och om dom fortfarande är till salu? Isf kan du väl skicka mig ett mail? mvh erica

2009-05-20 @ 16:49:51
Postat av: Sandra

Jag vill också tillbaka till sol och värme.

2009-05-21 @ 13:40:22
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Rebecca

VILKEN KROPP!

2009-05-23 @ 22:14:15
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0