pokerface


Ed Hardy har länge varit en favvo; älskar mina mjukis, älskar mina linnen och vill ha meeera. Blev påmind om bikinin när jag kikade in Annies blogg (som finns i mina länkar), och såg att den bikinin jag kollat på förra sommaren fanns kvar i år också, men vill helst ha den i gult - den är så grymt snygg, skall se om RagLady har den kvar i år, så dyrt att beställa från USA med shipping-avgift. Såg även en annan bikini plus massa annat; Ed Hardy gör grymma saker kort och gott.

Har mumsat Naturgodis idag (till lunch, fy på mig), det var supergott, nästan lika gott som igår ; ). Bye!




VILL HA.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Spana in på Tradera oxå för där köpte jag mina Ed Hardy kläder mucho billigare... :)

2009-05-11 @ 13:42:38
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vassego! :)

Det är direkt från USA så jag tror inte att det är fejk... Kan inte se det på mina kläder i alla fall... Konto är lätt att regga där om du hittar nåt som du vill ha... Kraam!!

2009-05-11 @ 15:04:10
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0