slipping through my fingers

 
En underbar Lördag igår. Shoppade lite på dagen efter morgonpasset och frukost. Blev lite nytt från Better Bodies, ett par nya träningstights, två linnen och nya brillor från Prestige som jag kollat efter ett tag.
Satte oss på Farellis på Avenyn i eftermiddagssolen och tog en lunch, åt en kanongod Italiensk sallad med Mozarella, Tomat/Soltorkadtomat, Romansallad, Kronärtsskockor m.m. MUMS! Sen var det Robinson-dax och blev visst lite gott till kvällen också, haha... Sov som en prinsessa i natt och vaknade utvilad, helt underbart, inte ofta det händer.

Kände mig som en duracellkanin på morgonpasset och det var superskönt - blev bandet med maaassa lutning, hantlar o varsin hand och avslutade med lite löpning, körde lite mage efteråt också innan det var dax för promenad hemåt och frukostdax. Idag är det tvättdag, trist, men man måste ju.. Skönt att få sånt överstökat.
Sista "svullo"-dagen idag också, för imorrn är det tillbaka till vanliga vanor, vanliga Julia, - inte naturgodis till lunch; utan MAT, - ordning och reda igen! Matlusten skall fram, så är det bara; my mission is on!!
Brorsan är på väg till tåget nu, tråkigt att han var tvungen att åka så tidigt, men nästa helg åker vi och hälsar på dom så inte långt kvar tills vi ses igen, träffa mamma, andra bror och bästa vovvsingarna som jag saknar sååå mycket. Chilla resten av dagen kanske, mysväder juuu...? Bye.





Kommentarer
Postat av: Pernilla Pramberg

Vilken härlig dag du verkat ha! =D Vi får ta en intensivkurs ihop så vi kan motivera varandra =) hehe Ha en super bra dag! kram

2009-05-24 @ 12:51:44
URL: http://www.metrobloggen.se/pernillapramberg
Postat av: J

Jo det borde de verkligen göra!

Eller så köper man pt-timmar direkt!



Ha ha på det gymmet jag började, fanns inga gymintron, där var det bara att göra fel, lyssna på de som trodde att de kunee ngt- lyssna-testa, göra nya fel och tillslut göra rätt :)

Fast visst fan har man inte korrekta vinklar idag heller.

Men, vet man om att man fuskar och varför man gör det, och utan skaderisk så e det ok!



Detsamma detsamma! /J

2009-05-24 @ 17:45:17
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Angelica

själv äter jag mat PLUS naturgodis efter all mat. fick nästan i mig 1kg igår!!

2009-05-24 @ 18:34:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Anonym

hoppas det ger resultat att vara galen bara =)

2009-05-24 @ 19:40:32
Postat av: Julia

Anonym:

Med "galen" menar du? :)

2009-05-24 @ 19:44:21
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe mitt namn försvinner om jag skriver det för fort. its me whos crazy =)

2009-05-24 @ 21:06:17
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0